Duyuru Tarihi: 3.10.2013

 

BÖLGE ECZACI ODASI
YÖNETİM KURULU BAŞKANLIĞI’NA

01.10.2013 tarihinde göndermiş olduğumuz 006656 sayılı yazımız ve eczacılarımıza ebs@teb.org.tr adresi aracılığıyla gönderilen e-posta ile yapılan bilgilendirmelerde, önümüzdeki günlerde başlayacak olan Sosyal Güvenlik Kurumu 2013 Yılı Sözleşme Formu temininde bir sorun yaşanmaması için eczacılarımızın,

a) Farma Inbox içerisinde bulunan "Eczacı Bilgi Sistemi" butonuna tıklayıp, e-imza ile giriş yaparak Eczacı Bilgi Sisteminden borç durumunu kontrol etmesi ve borcu var ise, ivedilikle Odasına ödeme yapması,

b) Temin etmesi gereken sözleşme formunun belirlenebilmesi için EK-5 Hasılat Bildirim Formunu doldurması ve söz konusu işlemlerin ivedilikle tamamlanması gerektiği belirtilmişti.

Birliğimize yapılan bildirimlerde eczacılarımızın Eczacı Bilgi Sistemi'ne yukarıda belirtilen işlemlerle ilgili girişlerinde bazı sorunlar yaşadığı anlaşıldığından, bazı açıklamaların yapılmasına ihtiyaç duyulmuştur. Buna göre;

  • Duyurumuzdan önce Eczacı Bilgi Sistemine EK-5 (satış hasılatı bilgisi) girişi yapan eczacıların yeniden bilgi girişi yapmalarına gerek yoktur. Girmiş olduğu bilgiyi kontrol etmek ve/veya düzeltmek isteyen eczacılarımız bu işlemlerini yapabilirler.
     
  • E-imzası bulunmayan veya e-imza ile sisteme giriş sırasında çeşitli nedenlerle sorun yaşayan eczacılarımız, Satış Hasılatı bilgilerini Farma Inbox üzerinden giriş yapılan Reçete Tevzi Sistemi'ndeki EBS bölümünden de kayıt edebilecektir.