Duyuru Tarihi: 20.12.2018

Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumunun 11 Aralık 2018 tarihinde yapmış olduğu " Elektronik Eczane Ruhsatnamelerinin Düzenlenmesi" konulu duyurusu gereği,

İlimiz Muratpaşa, Kepez ve Konyaaltı ilçelerinde faaliyet gösteren eczanelerimizin 'Eczane Ruhsatname' asıllarını, 31 Aralık 2018 tarihi mesai bitimine kadar ekte yer alan teslim formu ile birlikte Perge (Merkez) Şubemize teslim etmeleri gerekmektedir.(Teslim formlarının eksiksiz doldurulması gerekmektedir.)

Meslektaşlarımıza önemle duyurulur.

Teslim formu için tıklayınız.

Konuya ilişkin Türk Eczacıları Birliği'nin yazısı için tıklayınız.

NOT-1: *Ruhsatname üzerindeki Ad-Soyad değişikliklerinde nüfus cüzdanı fotokopisi eklenecek ruhsatname harcı yatırılarak, alındı belgesi dilekçe ekine konacaktır.
**Ruhsatname aslı kaybolmuş ise; ruhsatnamenin kaybolduğuna ilişkin yeni tarihli gazete ilanı eklenecek, ruhsatname harcı yatırılacak, alındı belgesi dilekçe ekine konacaktır.

Ancak Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumuna konuyla ilgili Odamız tarafından başvuruda bulunulmuş olup, bahse konu değişiklik için ruhsat harcı yatırılması gereken meslektaşlarımızın konuyla ilgili şu an için herhangi bir işlem yapmalarına gerek yoktur.

Kurumdan gelecek bilgi doğrultusunda bilahare duyuru paylaşılacaktır.

NOT -2: Diğer ilçelerdeki eczanelerin ruhsat teslimi ayrıca duyurulacaktır.