E-İmzaların Yenilenmesi ve Temini Hakkında

Sosyal Güvenlik Kurumu ile Birliğimiz arasında imzalanan, Eczanelerce Tıbbi Malzeme Temin protokolü kapsamında ÜTS kayıt ve bayilik işlemleri için yapılması gerekli işlemler TEB tarafından 14.06.2017 tarihinde detaylı bir şekilde meslektaşlarımıza duyurulmuştu. (Duyuruya http://www.antalyaeo.org.tr/tr/m/tibbi-malzeme/tibbi-malzeme-bilgilendirme.html adresinden ulaşabilirsiniz.)

Söz konusu duyuruda ÜTS'ye kayıt ve bayilik işlemleri için e-imza gerekmekte olduğu belirtilmiş olmakla beraber halen yenileme işlemlerini tamamlamamış veya yeni e-imza temin etmemiş meslektaşlarımızın bulunduğu bilgisi odamıza ulaşmıştır. Daha önce TEB ve E-Güven Elektronik Bilgi Güvenliği A.Ş üzerinden alınan e-imzalar 3 yıl süre ile geçerlidir.

Temmuz 2014 tarihinden önce E-güven'den e-imza temin etmiş ve halen yenileme işlemlerini tamamlamamış meslektaşlarımız e-imzalarını E-Güven Elektronik Bilgi Güvenliği A.Ş. ile yenileyebileceği gibi başka bir firma olan E-İmza Bilgi Güvenliği Hizmetleri Anonim Şirketi'nden de (e-imzaTR) yeni bir e-imza alabileceklerdir.

Her iki firma için üyelerimizden istenilen evraklar, fiyatlandırma ve yapılması gerekenler aşağıda paylaşılmıştır.

E-Güven Elektronik Bilgi Güvenliği A.Ş

Yenileme için:

2014 Temmuz tarihinden önce e-imza almış meslektaşlarımız , İş Bankası -Antalya Eczacı Odası TR85 0006 4000 0016 2140 1088 46 nolu iban numarasına 3 yıllık yenileme bedeli olarak 90,00 TL yatırmaları ve dekont örneğini [email protected] adresine göndermeleri,

Yeni E-imza Temini için:

Örneği ekte sizlerle paylaşılmış olan formu doldurup kimlik fotokopisi ve 3 yıllık e-imza bedeli olarak 110,00 TL yi İş Bankası -Antalya Eczacı Odası TR85 0006 4000 0016 2140 1088 46 nolu iban numarasına yatırmaları ve dekont ile birlikte oda sekretaryalarına teslim etmeleri gerekmektedir. E-imza formu için tıklayınız.

E-İmza Bilgi Güvenliği Hizmetleri A.Ş (e-imzaTR)

E-imza Temini için:

E-İmza Bilgi Güvenliği Hizmetleri Anonim Şirketi'nin web sitesi https://e-imzatr.com/Urunler.aspx üzerinden 3 yıllık e-imza yı seçiniz,
(Not: 3 yıllık e-imza bedeli sitede 279,00 TL olarak gözüküyor olsa da yaptığımız anlaşma gereği 89,00 TL olarak ödeme yapılacaktır.)

Ödeme kısmında EFT-HAVALE 'yi seçtikten sonra başvuru formunu dolduru tıklayınız,

Başvuru Formu çıktısını imzalayarak kimlik fotokopisi ile 3 yıl için 89,00 TL yi oda sekretaryalarına teslim ediniz.

E-imza temin etmek ya da yenilemek isteyen meslektaşlarımızın bilgisine önemle duyurulur

Makale Tarihi: 9.07.2017
Görüntülenme: 5895