FARMAINBOX REÇETE TEVZİ SİSTEMİ'NE GİRİŞ YAPARKEN YAŞANAN SIKINTI HAKKINDA

 

Birliğimize Farmainbox Reçete Tevzi Sistemi’ne giriş yaparken bazı meslektaşlarımızın sıkıntı yaşadığına dair bildirimler ulaşmaktadır.

Sorun yaşayan meslektaşlarımızın izlemesi gereken işlem basamakları şu şekildedir;

1. FarmaInbox programını Denetim Masası-> Program Ekle/Kaldır'dan kaldırınız.


2. C:\Program Files\TEB klasörünü siliniz.


3. 
http://www.microsoft.com/tr-tr/download/details.aspx?id=22 adresinden .net 3.5. sp1'i veya .NET 4'ü indiriniz ve kurunuz.


4. Daha sonra 
www.farmainbox.com adresindeki FarmaInbox kurulumunu indiriniz ve kurunuz.

5. Kayıt işlemi yaparken SGK eczane sicil numaranızı (1807 ile başlayan numara) veya oda sicil numaranızı giriniz. (oda sicil numarasının başına 1007 eklenerek 8 hane olacak şekilde girilmelidir. Örnek: sicil no:550 - 10070550)

6. Yukarıdaki işlemleri yaparken sorun yaşarsanız lütfen 444 3 329 numaralı Çağrı Merkezi'ni arayınız.

Birliğimiz tarafından meslektaşlarımızın yaşadığı mağduriyeti en kısa sürede çözmek üzere gerekli işlemler yapılmaktadır.

Tüm meslektaşlarımızın bilgisine sunarız.


 

Makale Tarihi: 10.04.2013
Görüntülenme: 23485